Eat Them To Defeat Them powraca na ekrany i do brytyjskich szkół
Wielokrotnie nagradzana kampania Veg Power, ITV, Channel 4 i Sky Media "Eat Them To Defeat Them" powraca na ekrany telewizorów i do szkół podstawowych w całej Wielkiej Brytanii w połowie lutego.
Trwająca już szósty rok kampania - pierwotnie zainicjowana przez ITV i Veg Power, która udowodniła, że zwiększa spożycie warzyw przez dzieci - ma na celu oparcie się na sukcesie w zakresie zmiany zachowań osiągniętym w
2013 roku.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw