ETTDT powraca na piąty rok
Veg Power i ITV ogłosiły dziś (10 lutego), że ich wielokrotnie nagradzana kampania Eat Them To Defeat Them, sprawdzona w celu nakłonienia dzieci do jedzenia warzyw, powróciła po raz piąty z rzędu.
Przy ostatnich badaniach potwierdzających spadek sprzedaży warzyw podczas kryzysu związanego z kosztami utrzymania, tegoroczna kampania Eat Them To Defeat Them ma na celu odegranie roli we wspieraniu rodzin w utrzymaniu warzyw w ich
>.Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw