ETTDT sprawia, że dzieci jedzą więcej warzyw
Veg Power i ITV ogłosiły w zeszłym tygodniu (12 lipca) pięcioletnie dane ewaluacyjne swojej wielokrotnie nagradzanej kampanii Eat Them To Defeat Them, które potwierdziły, że wielokrotne zaangażowanie prowadzi do zwiększonego spożycia warzyw przez dzieci w perspektywie długoterminowej.
Nie tylko to, około 53 procent rodziców dzieci zaangażowanych w program dla szkół zgłosiło długoterminowe korzyści nie tylko w zakresie
Wegetarianizmu.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw