HortiEspaña rozpoczyna kampanię mającą na celu rozpowszechnienie modelu zrównoważonej produkcji
Hiszpańska międzybranżowa organizacja sadowniczo-warzywnicza HORTIESPAÑA uruchomiła program "To ze szklarni", aby promować odpowiedzialny i zrównoważony model produkcji w kwestiach społecznych, ekonomicznych i środowiskowych. W ten sposób, poprzez rozpowszechnianie tego modelu, podmiot ten nadal pokazuje korzyści płynące z ogrodnictwa szklarniowego w Almerii i Granadzie, głównych
>
Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw