IFA rozpoczyna świąteczną kampanię prezentującą najlepsze irlandzkie produkty
IFA rozpoczęła dziś rano kampanię bożonarodzeniową w północnym Dublinie, który jest sercem irlandzkiego sektora ogrodniczego, produkującego sezonowe warzywa na tradycyjną kolację wigilijną.
Kampania przedstawia różne sektory, które produkują to, co pojawia się na stole w Boże Narodzenie. Więcej informacji można znaleźć tutaj.
Przewodniczący IFA Tim Cullinan powiedział, że praca i

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw