Ile wojna z plastikiem będzie kosztować branżę świeżych produktów?
Dążenie rządu Trudeau do wyeliminowania odpadów z tworzyw sztucznych do 2030 r., w szczególności poprzez ukierunkowanie na plastikowe opakowania żywności, przyciąga krytykę za potencjalny wpływ na odpady owocowe i warzywne oraz koszty konsumenckie. Badanie przeprowadzone przez Kanadyjskie Stowarzyszenie Marketingu Produktów (CPMA) wskazuje, że proponowana redukcja opakowań z tworzyw sztucznych może doprowadzić do znacznego wzrostu o 495 000 ton
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw