Kampania 2023/24: "Almeria powraca do punktu wyjścia"
2024-07-25 00:00
Źródło:
Fruittoday.com
Almería wraca do punktu wyjścia: "sceny cenowo zdecydowanie niewystarczającej sprzed 2 lat". Tak można podsumować postęp wyników "nieregularnej" kampanii sadowniczo-warzywnej 2023/2024 zaprezentowany w tym czwartek przez Coexphal. Mimo że była to trzecia najlepsza kampania,
Fruittoday.com

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem