Kampania „farmwashing” firmy Riverford ujawnia „fałszywe marki” supermarketów.
2024-09-27 17:00
Źródło:
Fruitnet.com
Producent ekologiczny i firma dostarczająca skrzynki warzyw Riverford, pod przewodnictwem założyciela i producenta Guya Singh-Watsona, połączyła siły z grupą brytyjskich rolników, aby zainicjować nową kampanię na rzecz sprawiedliwości w łańcuchu dostaw.
Fruitnet.com
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem