Kampania "Love My Salad" promuje zdrowe gotowanie w ramach budżetu
Firma Rijk Zwaan zajmująca się hodowlą warzyw świętuje sukces swojej skierowanej do konsumentów kampanii "Love My Salad", stworzonej w celu zachęcenia brytyjskich kupujących do kupowania i gotowania większej ilości warzyw.
Uznając te trudne czasy w sektorze spożywczym, z rosnącymi cenami żywności obok inflacji, zespół Love My Salad postanowił stworzyć serię działań, aby podkreślić rolę
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw