Kampania telewizyjna poprawiająca spożycie warzyw przez brytyjskie dzieci powraca
Veg Power, ITV, Channel 4 i Sky Media ogłosiły dziś, że ich wielokrotnie nagradzana kampania Eat Them To Defeat Them powraca na ekrany telewizorów i szkół podstawowych w całej Wielkiej Brytanii w połowie lutego. Szósty już rok kampanii, pierwotnie zainicjowanej przez ITV i Veg Power i udowodnionej, że zwiększa spożycie warzyw przez dzieci, ma na celu wykorzystanie sukcesu zmiany zachowań osiągniętego w
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw