Klienci Lidla oszczędzają 20 procent na ekologicznych owocach i warzywach.
2025-01-14 09:00
Źródło:
Fruitnet.com
Rozbudowa całego asortymentu produktów ekologicznych we wszystkich grupach towarowych jest jednym z głównych celów Lidla w Niemczech. Najnowsze dane pokazują, że produkty ekologiczne ponownie cieszą się zwiększonym popytem, a dyskont spożywczy Lidl, skupiający się na swoim asortymencie ekologicznym, idealnie odpowiada na potrzeby klientów.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem