"Konsumenci stają się coraz bardziej zaznajomieni z dyniami"
W Groentenhof Poelen w Groesbeek w Holandii rozpoczęły się nowe zbiory dyni. "Na szczęście możemy teraz sprowadzać dynie w stanie suchym", mówi Chris Poelen. A popyt jest duży. "W całej Europie występują niedobory warzyw. Klienci z niecierpliwością czekają więc na dynie. Ale dopiero zaczęliśmy zbiory i nie możemy czarować".
Cały ten deszcz oznacza to

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.