medFEL 2023 przyjął 7% więcej odwiedzających i 22% więcej wystawców
Edycja 2023 medFEL zakończyła się 27 kwietnia, po dwóch dniach wymian, spotkań, konferencji i oczywiście tradycyjnych prognoz zbiorów. Ale w tym roku to bardzo oczekiwane wydarzenie sektora owocowo-warzywnego powróciło do poziomu bliższego 2019 roku (200 wystawców). Po dwóch latach pandemii i roku odbudowy, wydarzenie odbywające się w Perpignan zgromadziło 190 wystawców na
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw