Mercadona jest świadkiem szybkiego wzrostu w Hiszpanii
Od sprzedaży warzyw do detalicznego imperium: Podróż Foodco do zbudowania 20 punktów sprzedaży
Historia Foodco, jednego z największych obecnie punktów sprzedaży detalicznej w Nigerii, nie jest pozbawiona skromnych początków, które pozostały inspiracją dla wielu współczesnych sprzedawców detalicznych. Imperium handlu detalicznego rozpoczęło swoją działalność w 1982 r. od sprzedaży warzyw w małym punkcie sprzedaży na Bodija Market, otwartej przestrzeni
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw