'Niedobory w supermarketach podkreślają znaczenie modelu rynku hurtowego'
Podczas gdy obszerne ogólnokrajowe relacje na temat braku warzyw i sałatek na półkach supermarketów były transmitowane przez media, pojawiło się poważne przesłanie dla wszystkich w branży.
To może być stracone na tych, którzy zmęczeni po spożyciu niektórych z bardziej sensacyjnych nagłówków tabloidów i radio phone-ins, ale jeśli nadal czytać, oglądać lub słuchać strumienia
>
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw