Niższa sprzedaż zestawów sałatkowych w delikatesach detalicznych
Czy istnieje zmiana w zestawach sałatkowych w delikatesach detalicznych? Wayde Nichols wydaje się, że tak. "Widzimy, że w przypadku zestawów sałatkowych dla głównych detalistów, przechodzą oni na sałatki na bazie makaronu, ponieważ mają one dłuższy okres przydatności do spożycia niż świeże warzywa. To zdecydowanie trend, który pojawił się w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Sprzedawcy detaliczni szukają jak najdłuższego okresu przydatności do spożycia" - mówi Nichols.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw