Ostrożny optymizm przed marokańską kampanią wczesnych warzyw
Marokańska branża wczesnych warzyw wydaje się wychodzić z trudnego okresu produkcyjnego. Po długim płynięciu pod prąd, hodowcom udało się w końcu osiągnąć próg produkcji podobny do tego z poprzedniego sezonu, kosztem strat finansowych i ponad miesięcznego opóźnienia w rozpoczęciu kampanii. Tak twierdzi Amine Amanatoullah, producent i eksporter wczesnych warzyw

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw