Po sukcesie w Hiszpanii i Portugalii, Love Butternut trafia do Wielkiej Brytanii.
2024-09-06 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Inicjatywa promowania dyni piżmowej wśród konsumentów robi kolejny krok naprzód na arenie międzynarodowej. Sakata łączy siły z Veg Power, organizacją non-profit, która ma na celu zwiększenie spożycia warzyw w Wielkiej Brytanii, oraz producentem Barfoots, aby zwiększyć świadomość marki Love Butternut.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



