Producenci alarmują o rozbieżnościach między podażą a popytem pod koniec kampanii w Almerii
Stowarzyszenia członkowskie Hortyfruta, Andaluzyjskiej Międzybranżowej Organizacji Owocowo-Warzywnej, zwróciły uwagę na złożony koniec kampanii ogrodnictwa szklarniowego w Andaluzji.
"Obecnie mamy do czynienia z anomalną sytuacją spowodowaną do pewnego stopnia poważnymi rozbieżnościami między podażą a popytem. Ten skomplikowany scenariusz może być częściowo spowodowany pogodą.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw