Produkty ekologiczne w Gruzji - wysoki popyt, niska świadomość konsumentów
Gruzińska szklarnia odkryła bardzo silny popyt na bioprodukty w Gruzji. Oznacza to, że firma musi opóźnić eksport i skupić się na rynku lokalnym. EastFruit donosi na podstawie BM.ge (GE).
Gospodarstwo szklarniowe "Bostani" (przetłumaczone jako "ogród warzywny" z gruzińskiego) nie będzie w stanie eksportować przez kilka kolejnych lat. Beka Barjadze, założyciel

EastFruit to platforma analityczna, która pomaga w rozwoju biznesu owocowo-warzywnego. Głównym celem tej platformy jest zwiększenie dochodów producentów poprzez bardziej efektywne produkcję, przechowywanie, przetwarzanie i marketing owoców i warzyw. EastFruit jest centrum wiedzy i doświadczenia dla wszystkich uczestników rynku owocowo-warzywnego w Europie Wschodniej, Kaukazie i Europie Środkowej.
Portal jest skierowany do producentów owoców i warzyw, małych i średnich rolników, producentów soków owocowych i warzywnych, przetwórstwa owocowo-warzywnego, eksporterów, importerów, sieci supermarketów, dostawców sadzonek, nasion, technologii i sprzętu oraz stowarzyszeń i związków producentów owoców i warzyw, struktur państwowych i dostawców usług i produktów dla sektora rolniczego. W skrócie dla wszystkich uczestników biznesu owocowo-warzywnego.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw