Produkty ekologiczne w Gruzji - wysoki popyt, niska świadomość konsumentów
Gospodarstwo szklarniowe "Bostani" (w tłumaczeniu "Ogród warzywny") nie będzie w stanie eksportować jeszcze przez kilka lat. Beka Barjadze, założyciel gospodarstwa ekologicznego, mówi o powodach, dla których "Bostani" nie planuje eksportu przez 4-5 lat.
"Mimo że uzyskaliśmy certyfikat bio i otworzyliśmy sobie drogę na rynek Unii Europejskiej, nie planujemy eksportu w tym roku
".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw