#Repartofresh. IperTriscount (Gros): sklep z owocami i warzywami z laboratorium na miejscu
Marka IperTriscount (Gros), działająca w Rzymie z dziewięcioma punktami sprzedaży, w tym supermarketami i supermarketami, koncentruje się na formacie hipermarketu, eksperymentując ze swoim pierwszym sklepem o powierzchni 5 500 metrów kwadratowych, lokomotywą spożywczą centrum handlowego La Romanina, zlokalizowanego przy Via Ferri w Rzymie, jak opisano w tym artykule w Gdoweek.
Sklep posiada alejki o szerokości 2,5 metra i oferuje

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw