#Repartofresh. Alì usprawnia producentów i wzmacnia komunikację wewnętrzną
Sklep Alì w Albignasego, wybudowany w dzielnicy San Lorenzo, przy Via Milano, i zajmujący powierzchnię 1 500 metrów kwadratowych, stanowi model dla przyszłego rozwoju marki (partnera Selex), która zamierza rozwijać swoje sklepy, a w szczególności dział owocowo-warzywny, kładąc nacisk na lokalnych producentów, poszanowanie środowiska i komunikację
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw