#Repartofresh. Sole365 (Selex): wewnętrzna komunikacja na pierwszym planie
2024-05-21 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Dla znaku handlowego Sole365, który jest oznaką codziennie niskich cen AP Commerciale (Megamark-Selex), dział warzywno-owocowy jest kluczowy i strategiczny w dziale świeżych produktów spożywczych, co potwierdza otrzymana nagroda – CX Store Award za Najlepszy Dział Warzywno-Owocowy, którą otrzymaliśmy po raz trzeci z rzędu.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem