#Repartofresh. SuperPan (Superemme): obszary dedykowane nowym trendom konsumenckim
Budowanie działu owocowo-warzywnego przy wejściu do sklepu jako pierwszego działu ścieżki sprzedaży to częsty wybór wielu detalistów. SuperPan, marka należąca do Grupy Superemme (Selex) również decyduje się na takie rozwiązanie. "Dział owocowo-warzywny jest umieszczony przy wejściu do wszystkich naszych sklepów, podobnie jak nowy sklep w Dolianova przy Via Zuddas, który
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw