Scherpenhuizen przejmuje strategiczny udział w firmie Kamps Green beans
W ostatnich miesiącach dwie holenderskie firmy, Scherpenhuizen i Kamps Sperziebonen, rozmawiały o dalszej współpracy. Doprowadziło to niedawno do tego, że Scherpenhuizen zainteresował się strategicznie Kampsem.
Po pierwszych rozmowach rozpoznawczych od razu stało się jasne, że DNA i wizje obu rodzinnych firm owocowo-warzywnych dobrze do siebie pasują. To stworzyło podstawę zaufania do wspólnego działania
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw