Shaun the Sheep zwiększa edukację wegetariańską podczas wakacji dla dzieci
Kampania Veg Power rozszerzyła swoją współpracę z Aardmanem o program Holiday and Food Activities (HAF) o tematyce Shaun the Sheep, mający na celu zaangażowanie i edukację dzieci na temat warzyw i roli, jaką odgrywają w zdrowej diecie.
Program HAF został opracowany z wykorzystaniem doświadczenia Veg Power w zakresie żywienia, zmiany zachowań i, co ważne, uczynienia tematu zabawnym dla dzieci.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw