Siła marki
Przez dziesięciolecia marki własne dominowały w alejce ze świeżymi owocami i warzywami w najlepszych brytyjskich supermarketach. Obecnie jednak wysokie koszty i trudne warunki rynkowe wywierają ogromną presję na marże. Czy więc marka własna jest nadal jedyną grą w mieście?
Klienci lubią marki. Lubią też marki żywności i napojów, ale prawie nigdy nie znajdują ich w dziale świeżych produktów. Chcemy wiedzieć, czy świeże

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw