Tesco zaprezentowało swoją pierwszą w historii gamę dań głównych "Finest Signature Vegetables".
Finlandia: Kesko odnotowało spadek sprzedaży porównywalnej grupy w kwietniu
Spółka detaliczna Kesko odnotowała spadek sprzedaży o 3,8% rok do roku w ujęciu porównywalnym, do 964,4 mln euro w kwietniu. Dział handlu spożywczego odnotował 2,5% wzrost sprzedaży do 508,9 mln euro w tym okresie.
Źródło: esmmagazine.com
Tesco wprowadza pierwszą linię Finest Vegetables, gdy jedna trzecia Brytyjczyków odcina się od warzyw
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw