Veg Power wprowadza na rynek Simply Veg
Veg Power, sojusz non-profit mający na celu zwiększenie spożycia warzyw w Wielkiej Brytanii, rozpoczął w tym tygodniu (18 października) drugą przełomową kampanię zdrowia publicznego "Simply Veg".
Simply Veg to pierwsza kampania, która połączyła sojusz najlepszych dietetyków i szefów kuchni z psychologami i animatorami dla dzieci, aby połączyć ich umiejętności w celu poprawy zdrowia brytyjskich rodzin.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw