Walijski rząd wspiera kampanię mającą na celu uczynienie dzieci mistrzami wegetarianizmu
Rozpoczęta pod hasłem "The Big Chomp", tegoroczna inicjatywa Veg Power, we współpracy z ITV, Channel 4 i Sky Media, ma na celu zwiększenie spożycia warzyw wśród dzieci poprzez angażujący program szkolny i dynamiczną kampanię reklamową.
Fundowana przez rząd walijski kampania ma wpłynąć na ponad 262 000 młodych umysłów w całej Walii, zapewniając dwujęzyczną
Kampanię "Veg Power".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw