Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

„Zostań przy tym co dobre” - nowa kampania Bollo

2024-06-10 00:00
Źródło: Fruittoday.com
Bollo Natural Fruit, wiodąca firma owocowo-warzywna w Hiszpanii, wprowadziła nową kampanię swojej marki Bollo pod hasłem "Zostań przy dobrym". Dzięki temu nowemu hasłu potwierdzają swoje motto polegające na osiągnięciu

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruittoday.com
Fruittoday.com

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku warzyw

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem