Oszczedzaj czas i pieniadze- wszystkie informacje o cenach owoców i warzyw w abonamencie Fresh-market.pl

Kup teraz abonament!

Producenci pomidorów i ogórków na TSW

2014-02-27 08:00

Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami zostało zarejestrowane w styczniu ubiegłego roku. Zrzesza ono 91 członków, którzy uprawiają pod osłonami pomidory i ogórki na powierzchni łącznej 480 hektarów. Prezesem Stowarzyszenia jest Pan Maciej Mularski.

Stowarzyszenie ma ambicję bycia istotną częścią składową polskiej branży warzyw pod osłonami. Chce zabierać głos w ważnych dla tej branży kwestiach, wychodząc z założenia, że taki zbiorowy głos będzie lepiej słyszalny niż opinie pojedynczych producentów. I jest w tym dużo racji.

Cele, jakie stawia sobie Stowarzyszenie to: przede wszystkim bycie reprezentantem interesów Członków Stowarzyszenia, promocja wysokiej jakości pomidorów i ogórków spod osłon oraz promowanie spożycia tych warzyw, tworzenie atmosfery zrozumienia, szacunku i zaufania oraz podstaw sprzyjających integracji ogrodników, a ponad to wspomaganie rozwoju gospodarczego.

SPPiOPO chce pomagać swoim członkom w funkcjonowaniu na rynku i w jego otoczeniu (prawnym, finansowym, logistycznym). Istotnym zadaniem jest nawiązywanie współpracy z producentami ŚOR czy dostawcami nośników energii.

Stowarzyszenie aktywnie działa również w kierunku zwiększenia skuteczności kontroli jakości pomidorów i ogórków oraz poprawy bezpieczeństwa jakości handlowej. W tym celu SPPiOO podjęło współpracę z Inspekcją Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych. Chodzi tu też o poprawę przepisów prawnych z zakresu bezpieczeństwa jakości handlowej.

Stowarzyszenie współpracuje także z Organami Państwa Polskiego. Między innymi w zakresie kształtowania norm prawnych, polityki fiskalnej i budowy strategii.

Stowarzyszenie nie zapomina również o promocji. Podejmuje działania mające na celu zwiększenie konsumpcji polskich pomidorów i ogórków. W tym celu prowadzone są prace nad profesjonalną kampanią planowaną na kilka lat, prowadzoną w wielu mediach równocześnie (TV, radio, Internet, prasa). Rynkami docelowymi kampanii mają być zarówno kraj, jak i rynki wschodnie, gdzie upatruje się znaczącego potencjału dla zbytu polskich pomidorów i ogórków.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE