"Przy odpowiednim planowaniu powinniśmy być w stanie sprzedać wszystkie ilości, które będziemy mieli w nadchodzących miesiącach".
Ilości hiszpańskich pomidorów, które spadły poniżej średniej w pierwszych miesiącach kampanii, stopniowo rosną, ponieważ produkcja idzie pełną parą w Almerii i Murcji, gdzie sadzenie zostało opóźnione z obawy przed możliwym wpływem wysokich temperatur. Oczekuje się wyższych wolumenów w drugiej połowie kampanii, a perspektywy są lepsze niż w innych latach.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pomidory