Niemcy: zróżnicowane wpływy z mrożonek
2012-09-24 07:40
W Niemczech popyt na mrożonki obserwuje się od wielu lat. W 2010 roku ich konsumpcja wynosiła 40,2 kg na osobę, a przed rokiem – 40,4 kg.
Wpływy z mrożonek w sektorze spożywczym są bardzo zróżnicowane w zależności od sklepu. Badania wykazały, że kluczowym czynnikiem jest właściwe rozlokowanie produktu. Na wysoką sprzedaż wpływają dobrze zaopatrzone działy, dogodne rozmieszczenie półek i wyraźne ceny. Jeśli te elementy są zaniedbane, straty mogą sięgnąć nawet 21 proc.
Wyniki badań pokazały również, że największe obroty rejestruje się, gdy mrożonki są usytuowane w odległości 2/3 od wejścia do sklepu.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE
Niemcy – duża produkcja sałaty
2012-09-11 14:09
Szczególnym zainteresowaniem cieszą się w Niemczech sałata lodowa oraz sałata masłowa.
czytaj dalej
Niemcy: zbiory owoców niższe jak przed rokiem
2012-09-03 18:42
Szacuje się, że tegoroczne zbiory w Niemczech będą niższe o 2 proc. Mniej będzie gruszek, jabłek oraz śliwek. Zbiory wiśni, czereśni i truskawek też były słabsze jak przed rokiem.
czytaj dalej
czytaj dalej
Spada eksport polskich mrożonek
2012-06-13 08:30
Według IERiGŻ-PIB, eksport mrożonych warzyw w 2011 r. wyniósł niespełna 329 tys. t, i był o 7,1 proc. niższy w porównaniu do roku poprzedniego.
czytaj dalej