Eko szansa?
Branża spożywcza huczy od plotek, że Jeronimo Martins Polska (JMP), właściciel Biedronki, zastanawia się nad poszerzeniem asortymentu o żywność ekologiczną.
Sieć Biedronka już udowodniła, że potrafi zmienić cały rynek w danej branży. Przykładem jest wprowadzenie win z Portugali, które w ciągu roku zyskały 49 proc. wzrost sprzedaży. Całkowicie odmieniło niby stabilny rynek win. Czy tak samo będzie z eko żywnością?
- Zazwyczaj przy wprowadzeniu większości nowych pozycji asortymentowych najpierw są one dostępne w ramach testów, a w przypadku ich pozytywnych wyników — analizujemy celowość ich wprowadzenia do oferty stałej - poinformowało Puls Biznesu biuro prasowe Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki.
Sieć zaznacza, że oferowane do tej pory czasowo produkty „spotkały się z uznaniem klientów”. Sieć sprzedawała już w wersji bio m.in. podgrzybki, dania i desery dla niemowląt, nabiał i wina.