Ceny warzyw
"Wysokie zapotrzebowanie na marokańskie papryki stożkowate"
PL: Trzy firmy tworzą nowe partnerstwo
Kanada: Uniwersytet Windsor, FVGC podpisują list intencyjny
Warzywa i owoce, wyprzedzania i hamowania: kto zdobywa włoski rynek?
COEXPHAL pomaga firmom dostosować się do przepisów dotyczących opakowań we współpracy z ECOEMBES.
Zrzeszenie Organizacji Owoców i Warzyw z Almerii, COEXPHAL, zebrało producentów i eksporterów z Almerii w swoim Ośrodku Badań Technologicznych
czytaj dalej"Trzeba przyznać, że nie zainwestowałbym ponownie w oświetlenie"
Niezawodność, zrównoważoność i charakterystyczność dla konkurencyjności winogron stołowych #głosywarzywiiowoców
Kanada: Rozwiązanie problemu niedożywienia poprzez produkty uprawiane przez studentów.
Hortyfruta wyłącza "Rozszerzenie Normy" dla bakłażana.
Pomidor Rocco Reds zyskuje popularność.
"Stawiając czoła niewystarczającej produkcji hiszpańskiego czosnku, wielu importerów zwraca się ku chińskiemu czosnkowi"
Zdolność pomidora do przystosowania się do zmian klimatu
Około 350 osób - w tym rolnicy, technicy, handlowcy i pracownicy branży - wzięło udział w Dniu Otwartym poświęconym pomidorowi koktajlowemu Daivion F1, nowemu produktowi firmy BASF | Nunhems, który odbył się 20 lutego na farmie Cassisi Gianni w miejscowości Vittoria (RG). czytaj dalej
Tesco rozszerza program Owoców i Warzyw dla Szkół.
Raport cenowy pomidorów na Giełdzie Kaliskiej – 3 marca 2025
Cena za opakowanie 6 kg wynosiła 90.00 zł, co stanowi wzrost o 7.1%.
Pomidor krajowy czytaj dalej
Ceny Ziemniaków na Warszawskim Rolno-Spożywczym Rynku Hurtowym SA w Broniszach – 3 marca 2025
Ziemniaki krajowe osiągają cenę minimalną 1.15 zł/kg i maksymalną 2.35 zł/kg, co czytaj dalej
WINNICKA SAŁATA
Gospodarstwo Rolne Winnicka SałataPrim specjalizuje się głównie w produkcji różnego rodzaju sałat oraz baby leaf. Każdego roku oferujemy do sprzedaży sałaty, które uprawiamy na niemalże 200 ha żyznej gleby, z czego uprawa sałaty zajmuje około 150 h, a baby leaf około 50 ha, zarówno dla przemysłu, jak i na świeży rynek.
Od początku działalności firmy konsekwentnie realizujemy strategię EURO GAP, a w następstwie GLOBAL GAP oraz McDonald’s Standard, by sprostać wymaganiom i oczekiwaniom naszych Klientów.
https://www.winnickasalata.com/pl/