PR ma poprawić wizerunek hiszpańskich warzyw
Celem jest odzyskanie dobrej marki nadwątlonej przez kryzys związany z zakażeniami bakterią E. coli. Akcja wystartowała intensywną kampanią reklamową dotyczącą bezpieczeństwa i wartości zdrowotnych świeżych warzyw z Murcji, Kampania wspierana jest przez aktorkę Esther Schweins, która już odwiedziła uprawy w Murcji aby zapoznać się z warzywami, których markę ma wesprzeć.
Aktorka i modelka, która odwiedziła El Ejido (w Almerii) i Águilas ma w Niemczech wykreować obraz młodej matki zatroskanej o bezpieczeństwo żywności, która trafia do jej kuchni. Kampania promocyjna ma potrwać 3 lata i kosztować 3 mln euro (pochodzące od producentów warzyw, hiszpańskiego ministerstwa rolnictwa i UE) i będzie obecna wszędzie: w supermarketach i innych sklepach, w telewizji, prasie i przy okazji międzynarodowych wydarzeń. Przekaz „My się troszczymy, ty znajdujesz przyjemność” ma trafić do 650 mln ludzi. Kampania, która ma trafić również do Australii i Wielkiej Brytanii jest zogniskowana na sałacie, brokułach, pomidorach, ogórkach i papryce.
Przeczytaj też: Maleje hiszpański eksport
Zobacz więcej: Brokuły?preview=1