Producenci cebuli na Ukrainie mogą być rozczarowani cenami latem 2023 r.
Kryzys cebulowy, który w ostatnich tygodniach osiągnął skalę globalną, a przynajmniej kontynentalną, jest obecnie jednym z najszerzej omawianych tematów w branży ogrodniczej. Ukraina nie była pod tym względem wyjątkiem, a zainteresowanie miłośników łatwych pieniędzy i graczy w "warzywnym kasynie" wejściem w biznes cebulowy obserwujemy co najmniej od lata 2022 roku, kiedy to, według

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cebula?preview=1