"Wysokie ceny cebuli utrzymają się do czasu, gdy dostępne będą nowe zbiory, ponieważ nie ma dobrych alternatyw".
Wcześniej w tym sezonie Jan van der Lans ogłosił, że będzie to jego ostatnia kampania cebulowa. "To był niezapomniany sezon. Nigdy wcześniej nie widziałem tak szybko rosnących cen w dłuższej perspektywie. W tym tygodniu sprzedaliśmy ostatnią cebulę z Chile i Argentyny. Kolejna niewielka partia z Nowej Zelandii planowana jest za dwa tygodnie, ale większość z nich została już rozdysponowana. Rzeczywiście, pomimo szalenie

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cebula?preview=1