"Wystarczająca ilość deszczu to wszystko, co może ochłodzić gorący początek nowego sezonu cebulowego"
W tym tygodniu Waterman Onions załadował ostatnią cebulę "powietrzną". Reszta będzie pochodzić z chłodzonych skrzynek. "A zatem scenariusz wyobrażony w lutym - cebula skończy się w kwietniu - wcale się nie zmaterializował. Najwyraźniej rynek przechodzi w jakiś tryb przetrwania, a cebula nigdy się nie kończy" - mówi Wim Waterman z holenderskiej firmy, która w tym roku obchodzi 25-lecie istnienia.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cebula?preview=1