"Z niecierpliwością czekam na spotkanie z hodowcami cebuli / pakowaczami wszystkich kształtów i rozmiarów w Ameryce Północnej"
"Nikt nie lubi skórek cebuli, liści i kurzu. Czyste środowisko pracy to zadowoleni pracownicy i dobra wydajność zaawansowanego technologicznie sprzętu. Co więcej: sprzedawcy i konsumenci płacą więcej za czystą cebulę" - mówi Sjoerd van Diepen, doradca ds. sprzedaży technicznej w firmie Modesta. Przez najbliższe dwa miesiące będzie on pracował i mieszkał w rejonie Trójmiasta w Waszyngtonie, aby spotkać się z nowymi i
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cebula?preview=1