"Konsumenci zazwyczaj wybierają tańsze towary"
"Istnieje bardzo duże zapotrzebowanie na marchew, chociaż nie mamy jeszcze dostępnych niemieckich towarów. Obecnie otrzymujemy marchew z Włoch", informuje Lance Sidio, który od 2005 r. pracuje w Naturkost Elkerhausen GmbH z certyfikatem sprawiedliwego i zrównoważonego dobrobytu publicznego.
"Jedna z dużych firm produkcyjnych z regionu i nasz partner kooperacyjny, Biolandhof Müller-Oelbke,
".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Marchew?preview=1