"Ogromne zapotrzebowanie na marchew ze wszystkich stron"
Cztery lata temu, kuzyni Rick i Willem de Boer, reprezentujący trzecie pokolenie, przejęli holenderską firmę przetwarzającą marchew, W. de Boer. Od razu przyszło im się zmierzyć ze wszystkimi obliczami rynku marchwi. "Wkrótce po tym, jak zostaliśmy właścicielami, uderzyła pandemia, zeszłoroczny rynek marchwi był straszny, a teraz musimy radzić sobie z niebotycznymi cenami" - zaczyna Willem.
Willem de Boer

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Marchew?preview=1