Projekt Marchewka zakończony powodzeniem
2007-05-25 00:00
Polscy producenci zrzeszeni w Krajowej Unii Producentów Soku (KUPS) przygotowali kampanię promującą polskie soki marchwiowe w Bułgarii i Rumunii. Projekt Marchewka był w 50 proc. finansowany przez Unię Europejską.
Dzięki niemu sprzedaż soków i nektarów marchwiowych zwiększyła się w Bułgarii o 84 proc.
Największy polski producent soków Agros Nova, którego znak towarowy Frutti Carrotti jest bardzo popularną marką na rynku wyrobów marchwiowych w Bułgarii, ocenił kampanię bardzo pozytywnie.
W tym miesiącu rozpoczęła się sprzedaż soków w Rumunii.
Obywatele obu tych państw spożywają go niewiele. Statystyczny Bułgar wypija rocznie 7,5 l soków i nektarów, a Rumun – zaledwie 2,5 l. Dla porównania, w krajach Unii Europejskiej na jednego mieszkańca przypada 25 l.
Sukces Projektu Marchewka zachęcił KUPS do przeprowadzenia podobnej akcji, w Polsce
(przy wsparciu finansowym Unii).
Źródło: fresh-market.pl, na podstawie "Rzeczpospolita", mk
Dzięki niemu sprzedaż soków i nektarów marchwiowych zwiększyła się w Bułgarii o 84 proc.
Największy polski producent soków Agros Nova, którego znak towarowy Frutti Carrotti jest bardzo popularną marką na rynku wyrobów marchwiowych w Bułgarii, ocenił kampanię bardzo pozytywnie.
W tym miesiącu rozpoczęła się sprzedaż soków w Rumunii.
Obywatele obu tych państw spożywają go niewiele. Statystyczny Bułgar wypija rocznie 7,5 l soków i nektarów, a Rumun – zaledwie 2,5 l. Dla porównania, w krajach Unii Europejskiej na jednego mieszkańca przypada 25 l.
Sukces Projektu Marchewka zachęcił KUPS do przeprowadzenia podobnej akcji, w Polsce
(przy wsparciu finansowym Unii).
Źródło: fresh-market.pl, na podstawie "Rzeczpospolita", mk
Zobacz więcej: Marchew?preview=1
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem