"Wierzymy, że mają one potencjał, aby zmienić sposób, w jaki marchew jest spożywana na całym świecie"
Tasmańska firma zajmująca się uprawą warzyw Harvest Moon wprowadziła na rynek swoje marchewki Snackable jeszcze w 2018 roku, był to produkt, który dopracowywali przez pięć lat przed rozpoczęciem komercyjnych nasadzeń.
"Od tego czasu musieliśmy poradzić sobie z ekstremalnymi warunkami pogodowymi, które wpłynęły na nasze dostawy" - wyjaśnił Nathan Bischa z firmy. "Jednakże, pomimo tych
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Marchew?preview=1