AMI: Wysoka aktywność promocyjna w sprzedaży detalicznej cukinii
Z regionów uprawnych Hiszpanii i Maroka cukinie od tygodni pchają się na niemiecki rynek. Warunki uprawy w krajach eksportujących są dobre, pogoda z letnimi temperaturami pozwala owocom na szybki wzrost i dojrzewanie. Handel reaguje odpowiednio, promocyjne parcie na cukinie tej wiosny jest powyżej
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Cukinia ?preview=1