'Drogim kalafiorem handluje się bardzo ostrożnie'
Poza skrajnymi wzrostami cen warzyw owocowych z upraw chronionych w krajach śródziemnomorskich, równie drogim kalafiorem handluje się bardzo ostrożnie. Przeważały dostawy włoskie, ale straciły ogólne znaczenie. Osłabło też znaczenie uzupełniających rozładunków hiszpańskich. Tymczasem według danych Federalnej Agencji Rolnictwa i Żywienia (BLE), francuskie

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kalafiory?preview=1