AMI: Biała kapusta jako alternatywa promocyjna
Przy obecnej ogólnie napiętej sytuacji podażowej w asortymencie warzyw, niemiecka kapusta biała wysuwa się bardziej na czoło działań promocyjnych. Od tygodni intensywność reklam z tym warzywem towarowym jest wysoka i nakręca popyt.
Sieciom supermarketów i dyskontom brakuje warzyw importowanych z rejonów produkcji zimowej ze względu na napiętą sytuację podażową
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Kapusta?preview=1