Cricket zaprasza do "cieszenia się prostotą" również latem
Cricket, firma specjalizująca się w produkcji warzyw kapustnych, rozpoczyna letnią kampanię "Ciesz się tym, co proste, żyj tym, co niezwykłe". Dzięki tej inicjatywie firma z siedzibą w Lorce stara się promować spożycie warzyw w sezonie letnim, jednocześnie podkreślając znaczenie doceniania i cieszenia się małymi rzeczami w życiu.
W świecie, który staje się coraz bardziej złożony i
w świecie, który staje się coraz bardziej złożony i

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Kapusta?preview=1